maanantai 19. tammikuuta 2015

Yukicon 2015

Dynsse täällä! o7 Hyvää alkanutta vuotta kaikille.
Ehkä voisin kerrankin olla olematta niin saamaton, ja kirjoittaa muutaman sanasen Yukista!

Tosiaan, olin itse lauantaina kokeilemassa pitkästä aikaa kisaamista, eli siis NCC-karsinnassa.
Hahmona oli Nier samannimisestä pelistä, syinä rakas hahmo ja vielä rakkaampi peli (suosittelen, avaa kyynelkanavat mitä mainioimmin!). Halusin valita juuri sellaisen hahmon, joka inspiroisi minua, ja valinta oli selkeästi oikea koska minulla oli älyttömän hyvä fiilis koko päivän ajan! Olen yleensä hemmetinmoinen jännittäjä mutta pysyin melko chillinä ja pirteänä koko päivän.


 Sen verran opin (taas kerran), ettei pitäisi tehdä asioita viime tipassa.. Tällä kertaa en ollut arvioinut yhtään kuinka aikaa vievää käsin kirjonta oikeasti on, joten moni muu asia sen lisäksi jäi viimeisten päivien tehtäväksi. >.o No, siitä huolimatta pidän puvustani hyvin paljon.
Olen ylpeä itsestäni että selviydyin lavalle asti ja sieltä poiskin hyvissä tunnelmissa o/
 Taso oli hyvin korkea, mahtavia pukuja ja esityksiä, ja sijoittumattomuus ei haitannut sitten tippaakan, ja kisaaminen oli kaiken kaikkiaan erittäin hauskaa, ehkäpä lisää sitten tulevaisuudessa!

Olin muuten ainut jonka assistentti esiintyi myöskin lavalla..? En tiedä hämmensikö tämä ketään vai ei, mutta tämä on siis sääntöjen mukaista, assari saa olla pienessä roolissa c: Olin ollut aikeissa käyttää nukkea mutta päädyin sitten lopulta Pahismanin apuun tuskasteltuani hieman ja katsottuani että karsintasäännötkin sallivat moisen.

Pyöräilypoikia Fukutomia ja Ishigakia lauantaina cossanneet Sieg ja Pahisman olivat koko päivän korvaamaton apu, tarjosinkin bubble teat viikonlopun jälkeen. <3

Lauantaista myös sen verran Pahismanin osalta, että alkuperäinen suunnitelma oli Arakita, mutta mukaan olikin Hakogaku-uniformun sijaan tarttunut Kyoto Fushimin uniformu.. Joten Ishigakia sitten Arakitan sijaan, hups.


Sunnuntaina käyteltiinkin sitten vanhoja asuja jokaisen oman fiiliksen mukaan, ja oltiinpa sattumalta sitten team blondit! 

---

Tässä kaikki tältä erää! Meillä on alkanut jo kova Frosticossien tekeminen, tavoitteena ehtiä ehkä jopa vetäistä ainakin yksi shoottikin ennen itse conia. 

2 kommenttia: